Gyakran ismételt kérdések

Please note: We explicitly do not represent any social network and we are in no way affiliated to the platforms that our marketing service offers are about.

1. Mikor kezdődik meg a rendelésem feldolgozása?

Ha hétköznap 16:00 előtt lett leadva a rendelés, akkor feldolgozása szinte minden esetben már aznap megtörténik. Az esetek 90%-ában már 24 órán belül látható a növekedés. Az olyan sürgős rendelések, mint a bejegyzésekre vagy fotókra érkező Like-ok nagyobb prioritást élveznek, ezért ezek feldolgozása a lehető leghamarabb elkezdődik. Hétvégente és YouTube nézettség esetén 1-2 nap múltán lesznek láthatóak az eredmények. Kivételes esetben akár három munkanapba is telhet, de ez csak ritkán fordul elő. A szolgáltatás időtartama a növekedés kezdetétől érvényes.

2. A megrendelések feliratkozásként működnek?

Nem. Egyszeri fizetés történik. 

3. Meg kell adnom a bejelentkezési adataimat?

Nem. Nem kérünk jelszót, adminisztrátori bejelentkezést vagy hasonlót.

4. Nem fogják letiltani vagy törölni a fiókomat?

Nem. 2010 óta működnek közösségi média szolgáltatásaink és azóta tengernyi tapasztalatunk van. Ezekben az években a több ezer ügyfelünktől egyetlen panaszt sem kaptunk profiltörlésről. Ráadásul semmilyen problémánk nem akadt a Twitterrel, Google Plus-szal és Pinterest-tel. Időnként, főleg 2014 tavasza óta YouTube videók törlésre kerülnek. Mi azonban kifejlesztettük egy módszert, amivel teljesen biztonságosan (ám kétségkívül lassabban) tudunk nézettséget generálni. Ha megfelel a napi maximum 2000-es nézettség videónként, akkor mi vagyunk a biztos partner számodra. Mindig ügyelünk arra, hogy ne avatkozzunk bele a harmadik fél tevékenységeibe, ezzel garantálva a lehető legnagyobb biztonságot közösségi média oldaladnak. Eddig mindig sikerrel jártunk.

5. Legálisak az ilyen jellegű szolgáltatások?

A Like-ok, Követők, Feliratkozók, stb. vásárlása továbbra is teljesen legális és ártalmatlan. Természetesen ez nem vonatkozik a szavazásokra, versenyekre és hasonlókra. Az ilyen jellegű megrendeléseket szigorúan visszautasítjuk.

6. Látható-e mások számára, hogy Közösségi Média szolgáltatást használtam? Általánosságban véve mennyire diszkrét ez a folyamat?

A közösségi média jelenlétedre – legyen az rajongói oldal, YouTube csatorna vagy bármi más – általánosságban igaz, hogy harmadik személy számára nem látható, pontosan ki kedvelte az oldalad. Persze ez hálóról hálóra változik. Természetesen minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a legmagasabb szintű diszkrécióval kezeljük ügyeit, ezért soha nem adjuk ki senkinek linkjeit. Emellett nem érdemes figyelmen kívül hagyni a tényt, hogy ha valaki részletes vizsgálatot tart, annak gyanús lehet valamilyen szolgáltatás felhasználása. Főleg akkor, ha a növekedés természetellenesen gyors, például ha nem használják a napi limit opciónkat. További kérdésekkel és részletekért forduljatok hozzánk segítségért.

7. Van-e pénzvisszafizetési garancia?

Igen. Számunkra egyértelmű, hogyha az elvárt szolgáltatást nem lehet teljesíteni, a teljes összegnek visszafizetésre kell kerülnie. Kizárólag olyan szolgáltatásokat ajánlunk, amiket az ígéretnek megfelelően tudunk végrehajtani, erre nagyon ritka az ellenpélda. Ugyanez igaz arra, amikor csak a szolgáltatás egy része hajtható végre. Ebben az esetben az összeg megfelelő része kerül visszafizetésre. Ha bármilyen esetben elégedetlen vagy a szolgáltatás minőségével, kérjük szemtől-szembe közöld velünk és mi egyből nekilátunk az eset kivizsgálásának és megoldásának. Problémától függetlenül bármikor szívesen folytatunk párbeszédet ügyfeleinkkel, hiszen együtt dolgozni korrekt és élvezetes.

8. Biztosan megérkezik a rendelt mennyiség?

Igen. A rendelt mennyiség biztosan megérkezik. Munkánk akkor ér véget, ha a szolgáltatást teljes egészében végrehajtottuk. Kivételes esetekben, amikor ez nem lehetséges, természetesen visszatérítésben részesülsz.

9. Mikor kezdődik a megrendelt szolgáltatás lebonyolítása?

Általában a befizetett összeg megérkezése utáni pár órában megkezdődik a szolgáltatás végrehajtása. Ritka körülmények között maximum 3 napig tarthat a feldolgozási idő.

10. Lemondhatom a megrendelést?

A folyamat megkezdése előtt lehetőség van félbeszakítani a tranzakciót. Egyszerűen csak vedd fel velünk a kapcsolatot – lehetőleg emailen keresztül. Viszont a folyamat megkezdése után már nincs lehetőség visszamondani a szolgáltatást. Abban az esetben, ha szükséges a szolgáltatás idő előtti befejezése, természetesen tárgyalunk a részvisszafizetésről.

11. Hogyan lehet ellenőrizni a szolgáltatás sikerességét?

A szolgáltatás sikerességét a rajongói oldalad vagy videód vagy csatornád növekedése jelzi. A félreértések elkerülése végett kérjük ne rendelj hasonló szolgáltatást ezzel egy időben más oldalról. Olyan szolgáltatásoknál, ahol németek az ügyfelek, belső statisztikákkal is szolgálunk az új kedvelésekről, megtekintésekről, stb. 

12. A rajongókat tényleg érdekli a Rajongói oldal?

Az elején nincs konkrét érdeklődés a rajongói oldal irányába. Azonban ha érdekes tartalmat biztosítasz, a rajongói bázisod természetesen valódi érdeklődést fog mutatni az oldalad iránt.

13. Mit nem fogunk promótálni?

Fenntartjuk a jogot, hogy ne nyújtsunk marketing szolgáltatásokat a következő típusú profiloknak:

  • Politikai tartalom (pl.: politikai pártok vagy politikusok)
  • Illegális, alkotmányellenes, durva, taszító és felnőtt tartalmak 

  • Rasszizmus, fasizmus, és fajista tartalmak
  • Termék értékelések
  • Versenyek, szavazások, pályázatok
  • Sportfogadás, szerencsejáték
  • Rágalmazó cselekedetek (pl.: negatív kommentek vagy „dislikeok“)
  • Üzletelés/tőzsde, kriptovaluták, MLM/ network-marketing és hasonlók
  • Gyógyszerek és fegyverek
  • Megbeszélés alapján: religious content

További információért kérjük olvasd el a Felhasználási Feltétleinket.

14. Rendelhetek Facebook rajongókat a privát fiókomra?

Nem. Privát oldaladra csak feliratkozókat rendelhetsz. Természetesen bármikor készíthetsz egy rajongói oldalt, nem telik sok időbe.

15. Hogy engedélyezhetem a feliratkozókat magán Facebook fiókomra?

Ezt a beállítást az „Ismerősök“ →ceruza ikon→Adatvédelmi beállítások menüben találod. Innentől kezdve feliratkozóid száma nyilvános lesz.

16. Vásárolhatok Facebook feliratkozókat rajongói oldalamra?

Nem. A feliratkozók hagyományos, magánszemélyek által irányított profilokra vonatkoznak. Ha a rajongói oldaladat szeretnéd népszerűsíteni, ahhoz Facebook rajongói oldal kedveléseket vagy rajongókat kell vásárolnod.

17. Bármilyen Facebook rajongói oldalra lehet rajongókat szerezni?

Igen, egy kivétellel. „Zenész/Zenekar“ kategóriájú oldalakra nem tudunk rajongókat szeretni. Ez ugyanakkor könnyen áthidalható probléma. Ahhoz, hogy elkezdhessünk új Facebook rajongókat szerezni neked, kérjük végezd el a következő kis változtatást:

A szolgáltatás idejére kérjük változtasd meg a Facebook rajongói oldal kategóriáját „Zenész-zenekar“-ról „Művész“-re. Ezt a beállítást az „Info“ alatt találod, ahol ez az első beállítási lehetőség. A „Szerkesztés“ gomb megjelenik, ha föléviszed a kurzort.

Amint véghezvittük a szolgáltatást, természetesen visszatérhetsz az eredeti kategóriához.

18. Életkor és/vagy ország korlátozások vannak Facebook rajongói oldalamon. Ez problémát jelent ha rajongókat szeretnék venni?

Igen. Kérlek távolítsd el ezeket a szolgáltatás idejére és értesíts minket, máskülönben nem tudjuk teljesíteni megrendelésed.

19. Publikusra kell állítanom Facebook fiókom vagy bejegyzésem?

Igen. Ha privátra van állítva fiókod vagy bejegyzésed, nem tudunk egyáltalán rajongót, like-ot vagy hozzászólást szerezni. Hogy engedélyezd a bejegyzésed kedvelését be kell állítanod, hogy fiókodra feliratkozhassanak, változtasd meg az adott bejegyzés beállításait, és ha szükséges, állítsd át az adatvédelmi beállításokat (https://www.facebook.com/settings?tab=privacy). Az első két lépés gyakran elkerülhetetlen.

20. Milyen linkre van szükség Facebook bejegyzésemhez tartozó like rendeléséhez?

A bejegyzés közvetlen linkjére van szükségünk. A bejegyzés idejére kattintva egy új ablakban megnyílik az adott bejegyzés, így látod annak linkjét. Ha a profilod vagy rajongói oldalad linkjét küldöd el nekünk, a kedvelések a legutóbbi bejegyzések között kerülnek elosztásra.

21. Milyen gyorsan érkeznek az új Facebook-esemény résztvevők?

Általában 1-2 napig tart rendelésed feldolgozása. Ez után a rendelési oldalon feltüntetett idő alatt szerezzük meg az új résztvevőket. Általában azt javasoljuk, hogy legalább 10 nappal az esemény dátuma előtt vásárolj. Ha csak pár nappal az esemény előtt adod le megrendelésed, elképzelhető, hogy visszamondjuk azt és visszatérítjük az összeget.

22. A Facebook-esemény résztvevőlistának nyilvánosnak kell lennie?

Nem feltétlenül. Viszont ha nem nyilvános a lista, akkor nem tudjuk bizonyítani, hogy a résztvevők az elvárásaid szerint érkeztek. Ebben az esetben reklamációra sincs lehetőség.

23. Biztonságosak a YouTube megtekintések?

Mivel a módszerek nagy része jelentős kockázatot foglal magában, ezért mi egyetlen megbízható partnerrel dolgozunk már több, mint négy éve. Soha nem szembesültünk problémával. Nem tudunk 100%-os garanciát biztosítani, mivel nem tudjuk milyen más helyekről adnak még nézettséget a videóhoz, de a szolgáltatás miatt nem kell aggódnod.

Beállítottunk egy napi korlátot a kedveléseknek és hozzászólásoknak, így azok egy bizonyos idő alatt érkeznek csak meg, így ezek sem jelentenek kockázatot.

24. Nyilvánosra kell állítanom az Instagram fiókomat?

Igen. A fiókodnak és képeidnek publikusnak kell lennie, mielőtt elindítjuk a szolgáltatást. Kérlek állítsd be ezeket mielőtt elindítod a megrendelést.

24. Nyilvánosra kell állítanom az Instagram fiókomat?

Igen. A fiókodnak és képeidnek publikusnak kell lennie, mielőtt elindítjuk a szolgáltatást. Kérlek állítsd be ezeket mielőtt elindítod a megrendelést.

25. Milyen link szükséges ahhoz, hogy Instagram like-okat rendeljek fotómhoz?

Egy közvetlen linkre van szükségünk a képedhez. Ha rákattintasz a képre, előugrik egy ablak, amin az az egyetlen kép és a linkje található. Ha csak a profilod linkjét küldöd el nekünk, akkor a like-okat a legutóbbi fotók között osztjuk el.

26. Nyilvánosra kell állítanom a Google Plus fiókom?

Igen. Enélkül nem tudjuk elkezdeni a Google Plus követői programot, mivel a követőid számának publikusnak kell lennie. Kérlek eszközöld ezt a beállítást a rendelésed előtt. Így csináld:

– jelentkezz be Google Plus oldaladra

– alul az „emberek“ alatt megtalálod a „szerkesztés“ funkciót – kattints rá, hogy megnyisd az előugró ablakot.

– válaszd ki: „Mutassa az embereket, aki köreikhez adtak“, majd „mentés“

27. Egy versenyben veszek részt. Tudok like-okat venni, hogy nagyobb esélyem legyen nyerni?

Nem. Ahogy az ajánlat oldalon említettük, nem biztosítunk like-okat versenyek, szavazások számára. Helyette kínálunk like-okat sima bejegyzéseidre vagy új rajongókat Facebook rajongói oldaladra. Köszönjük megértésed.

28. Szeretném felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Mit tegyek?

Egyszerűen írj nekünk egy emailt a contact@socialmediadaily.com címre. Kérlek írd bele a teljes neved és rendelési azonosítód. Ezáltal könnyebben tudjuk ellenőrizni rendelésed és gyorsabban tudunk válasszal szolgálni.

29. Miért kell megadnom a teljes címemet amikor rendelést adok le?

Törvényileg kötelezve vagyunk rá, hogy a teljes címet a számlára írjuk. Hogy megfelelj az előírásoknak, kérjük küldd el a teljes adatokat. Ezek után mi teljesítjük a rendelésed.